Dolar 41,2411
Euro 48,3720
Altın 4.758,68
BİST 10.729,49
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Manisa 32°C
Hafif Yağmurlu
Manisa
32°C
Hafif Yağmurlu
Paz 31°C
Pts 31°C
Sal 31°C
Çar 32°C

Yetkili Servis Hizmetinde Güvenilirlik Müşteri Memnuniyetinin Artmasında Etkili

Klima, kombi üzere iklimlendirme bölümünün ağır talep gören eserlerinde tüketici memnuniyetini belirleyen faktörlerden birisi de yetkili servisler.

Yetkili Servis Hizmetinde Güvenilirlik Müşteri Memnuniyetinin Artmasında Etkili
REKLAM ALANI
21 Ağustos 2024 15:12
36

Kullanıcılar, keşif ve montajda süratli ve inançlı yetkili servis ağı olan markaları tercih ediyor. Bu tercihte yetkili servis takımlarının daima aldıkları eğitimlerle eser özelliklerine hakim olması, uzmanlığı ve yetkinliği tesirli oluyor.      

 

ARA REKLAM ALANI

İklimlendirme dalında de tüketici memnuniyetini eserin tasarımı, kalitesi ve fiyatı kadar satış sonrası hizmet ve yetkili servis ağı belirliyor. Klima, kombi üzere ısıtma soğutma eserlerinin inançlı bir halde kullanılmaya başlaması için kesinlikle yetkili servisler tarafından kurulması öneriliyor. Yetkili servis hizmeti eserlerin uzun ömürlü ve verimli bir biçimde çalışmasının yanı sıra garanti kapsamının korunması, özgün yedek kesim kullanımı, kalite ve güvenilirlik üzere beklentileri karşılamada kıymetli yer tutuyor.

 

“İşimiz sizi anlamak” mottosunu kelamda bırakmayan Baymak da Türkiye genelindeki 300’ü aşkın yaygın servis ağı ile tüketici memnuniyetini odağına alıyor. Kaliteli servis hizmetleri sağlayan uzman takımıyla süratli ve yenilikçi tahliller üreten Baymak yetkili servisleri, yerinde müdahale, memleketler arası standartlar, tasarruflu bakım, inançlı tamirat ve montajla sağlam hizmete ulaşma imkânı sunuyor. 

 

Şirket, yetkili servislerinin yetkinliklerini artırmak için nizamlı olarak şimdiki mesleksel eğitimler gerçekleştiriyor. Ayrıyeten müşterilere, talep ve tekliflerini iletebilmeleri için çoklu irtibat kanalları sunuluyor. Bu noktada müşteriler, dijital tahlillerden de faydalanabiliyor. Örneğin; davet merkezi temsilcisine bağlanmadan taleplerini ‘sesli yanıt’ üzerinden saniyeler içerisinde iletebilecekleri üzere, ‘self servis’ uygulaması ile kendileri de tamamlayabiliyor. Baymak davet merkezi ise, resmi tatil günleri de dahil 7×24 hizmet veriyor. Öte yandan ‘kullanıcı dostu’ görüntüler, müşterilerine kolay arıza tahlillerinde müdahale etme imkânı da veriyor. Acil müdahale gerektiren durumlarda ise ‘görüntülü destek’ ile kullanıcıların aygıtlara erişimi de sağlanabiliyor.

 

Taleplere 24 Saat İçinde Karşılık Veriliyor

 

Müşteri tecrübesi standardını yetkili servis kanalında da yükselttiklerinin altını çizen Baymak Satış ve Pazarlama Yöneticisi Pınar Canlı, mevzuyla ilgili şunları söyledi: “Özellikle klima montajındaki süratimizle ağır talebin olduğu yaz aylarında kullanıcılarımıza ayrıcalıklı bir konfor sunuyoruz. Bu kapsamda ‘De Dietrich Klimalarda 24 saatte montaj’ kampanyamız büyük ilgi gördü. Tüm genel, birinci çalıştırma ve arıza taleplerine 24 saat içerisinde yanıt veriyoruz. Bu hizmet standartlarımız tüm Türkiye için geçerli. Tüm servis araçlarımız ekipman ve yedek modül manasında son derece donanımlı. Yetkili servislerimizin hepsi, alanında teknik olarak uzman bireylerden oluşuyor. Tüketicilerimizi manaya, dinleme, geri bildirimlerinden haberdar olma ve eksiksiz hizmet sunma maksadıyla yapay zekâ teknolojisi kullanıyoruz. Müşteri tecrübesini hızlandırmak ve uygunlaştırmak için satış sonrası süreçlerimizi de dijitalleştiriyoruz. Etkin olarak kullandığımız davet merkezi altyapımızda yaptığımız iyileştirmeler doğrultusunda bu yıl temmuz sonuna kadar gelen müşteri taleplerimizin yüzde 68’sini sesli karşılık sistemiyle, yüzde 18’ini ise web formları üzerinden aldık.”  

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.