Dolar 41,2411
Euro 48,3720
Altın 4.758,68
BİST 10.729,49
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Manisa 32°C
Parçalı Bulutlu
Manisa
32°C
Parçalı Bulutlu
Paz 31°C
Pts 31°C
Sal 31°C
Çar 32°C

Vodafone, müşteri ve çalışan memnuniyetini artırmak için üretken yapay zekâ kullanıyor

Vodafone, hem müşterilerine hem de bayi ve şirket çalışanlarına dayanak olmak üzere geliştirdiği, üretken yapay zekâ tabanlı 3 yeni asistanı kullanıma sundu.

Vodafone, müşteri ve çalışan memnuniyetini artırmak için üretken yapay zekâ kullanıyor
REKLAM ALANI
22 Eylül 2024 18:48
33

Üretken yapay zeka dayanaklı asistanlar, müşteri sorularının yanıtlanmasından pazarlama kampanyalarının oluşturulmasına kadar çeşitli alanlarda kolaylık sağlıyor. 

 

ARA REKLAM ALANI

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, yenilikçi çözümlerle müşteri ve çalışan tecrübesini artırmaya devam ediyor. Vodafone, üretken yapay zekâ tabanlı 3 yeni asistanla hem müşterilerinin hem de bayi ve şirket çalışanlarının hayatını kolaylaştırıyor. Buna nazaran, Vodafone internet sitesi üzerinden hizmet vermeye başlayan yeni akıllı asistan, Vodafone müşterilerinin sorularını yanıtlayarak onlara en yeterli müşteri tecrübesini yaşatırken; bayiler için geliştirilen Vodafone Akıllı Asistanım, müşterilerden gelen soruların yanıtlanmasında bayi çalışanlarına yardımcı oluyor. Öbür yandan, Vodafone’un pazarlama grupları de yeni Kampanya Asistanı ile görsel ve metin tabanlı pazarlama aktivitelerini istedikleri biçimde ve kolaylıkla gerçekleştirebiliyor.

 

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Lider Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:

 

“Vodafone  olarak, müşterilerimize ve çalışanlarımıza daha düzgün bir tecrübe sunmak için yenilikçi tahliller geliştirmeye devam ediyoruz. Üretken yapay zekâ teknolojisine dayanan 3 yeni asistanla hizmet kalitemizi artırıyoruz. Vodafone web sitemiz üzerinden sunduğumuz yeni akıllı asistanımız, müşterilerimizin sorularına daha süratli ve yanlışsız yanıtlar vermemize imkan tanıyor. Vodafone Akıllı Asistanım ile bayi çalışanlarımızın müşterilerden gelen sorulara daha süratli karşılık vermesini sağlayarak işyükünü hafifletiyoruz. Kampanya Asistanı ile de pazarlama kampanyalarımızın daha süratli hayata geçmesini ve müşterilerimize daha ilgi alımlı ve şahsî tecrübeler yaşatılmasını sağlıyoruz. İnovatif bakış açısıyla, üretken yapay zekâ teknolojisini aktif bir formda kullanmaya devam edeceğiz.” 

 

Müşteri tecrübesi artıyor

 

Vodafone müşterileri için geliştirilen ve üretken yapay zekâ teknolojisine dayanan yeni asistan, Vodafone müşterilerinin sorduğu sorulara cevap verip onların sıkıntılarına tahlil buluyor. Müşterilerin sorularını anlamak ve en hakikat yanıtları sunmak için özel olarak tasarlanan bu asistana Vodafone web sitesindeki Vodafone Yardım sayfasından ulaşılabiliyor.

 

Bayi çalışanlarına kolaylık

 

Vodafone bayi çalışanları için geliştirilen ve üretken yapay zekâ teknolojisine dayanan Vodafone Akıllı Asistanım, bayi çalışanlarının sorduğu her türlü soruya yanıt verebiliyor. Taşınabilir ödemeden abone kayıt evraklarına kadar yüzlerce sayfalık dokümandaki dataları kullanarak sorulara saniyeler içinde cevap veren Vodafone Akıllı Asistanım, bayi çalışanlarının işlerini kolaylaştırarak verimliliğini artırırken, müşterilerin de daha süratli ve tesirli takviye almasını sağlıyor. 

 

Pazarlama takımlarına destek

 

Vodafone pazarlama takımları için geliştirilen ve üretken yapay zekâ teknolojisine dayanan Kampanya Asistanı ise kampanyalar için şahsileştirilmiş görsel ve metinlerin oluşturulmasında çalışanlara yardımcı olarak pazarlama sürecini büyük ölçüde kolaylaştırıyor. Grup verimliliğini, bilgi güvenliğini ve müşteri memnuniyetini artıran bu asistan sayesinde, kampanyaların süratle ve başarılı bir halde hayata geçmesi mümkün oluyor. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.